Miesiąc styczeń - czas do życzeń..


I tym oto przysłowiem, witam Was w Nowym Roku.. Roku, który na samym początku przyniósł mi nie małą niespodziankę..otóż mój poprzedni blog przestał być moim blogiem :) zniknął zupełnie z mojego konta i ślad po nim nie pozostał... Po serii skarg i zażaleń w związku z jego zniknięciem, które pozostały bez odpowiedzi, postanowiłam swoja przygodę z blogowaniem zacząć od nowa..

Ci, którzy zaglądali czasem na mojego poprzedniego bloga wiedzą, że z moją systematycznością różnie bywa.. Tym, którzy są tutaj pierwszy raz pragnę się przedstawić.
Na imię mam Renata i z wykształcenia jestem etnologiem. Z zamiłowania, rękodzielnikiem. Pierwotnym zamysłem tego bloga było zaprezentowanie Wam mojej radosnej twórczości lecz szybko okazało się, że interesuje mnie zbyt wiele rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić.. Dlatego poza zdjęciami moich prac, będziecie mogli obejrzeć zdjęcia z moich wypraw oraz poczytać ciekawostki ze świata folkloru, który uwielbiam..

Na koniec życzę sobie i Wam, aby ten rok przyniósł Wam same radości i dobre nowiny, wiarę w cuda i rzeczy niemożliwe a przede wszystkim wiarę w siebie i swoje możliwości.. życzę Wam niekończących się inspiracji.. Nie bójcie się marzyć i twórzcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Etnoland , Blogger